Felixia Yeap Gadis Playboy Yang Bertudung

Di Malaysia selagi ada isu yang boleh ditimbulkan selagi itulah akan ada gosip. Felixia Yeap, berumur 27 tahun berasal dari Ipoh, gadis model majalah playboy telah bertudung dan sangat ayu. Beliau bertudung kerana tertarik dengan pakaian yang menutup aurat terutama baju muslimah. Seperti biasa perubahan beliau mendapat reaksi negatif dan positif dan peminat beliau.

Kawan Felixia juga ada yang mengatakan beliau seorang yang pelik kerana berhijab walaupun bukan muslim dan ada juga yang mengatakan tiada dalam undang-undang wanita bukan muslim perlu berhijab.

“Mereka berkata saya lakukan ini bertujuan mencari Datuk Melayu kaya untuk berkahwin.

“Jika saya mahu mencari seorang lelaki kaya, saya sudah lakukannya sejak dahulu lagi ketika saya masih aktif sebagai model yang sentiasa memberi pose seksi. Kritikan mereka tidak logik. Apa yang saya mahu lakukan ialah untuk lebih banyak menutup dan melakukan peragaan yang lebih sopan,” kata beliau kepada The Malaysian Insider.

Antara gambar-gambar beliau ketika bertudung,


Diharap Felixia terus mendapat hidayah dari Allah dan terus meninggalkan kerja sebagai model dan terbuka hati untuk menjadi sebahagian dari umat Islam. Insyaallah.


0 comments:

Ditaja Oleh

BlogMalaysia.com

Local Blogs
Local blog Get backlinks Blogged.my DMCA.com http://www.casino.nf/\ Free url submission Local Blogs
Best Blogs Local Blogs
Best Blogs